Ik kon 1 bout niet vastkrijgen. uiteraard aan het uiteinde en ook nog eens naast een waterkanaal Het rare was echter dat ik de bout daarna wel gewoon los kon draaien en er met de hand er weer in kon draaien tot het einde. Ik kon de bout echter niet op specificatie aandraaien.
Dus de kop maar weer losgedraaid, en uiteraard de pakking hiermee verknald. 2 seconden later stoven diverse duivels in de hel van schrik weg van de GVD die ik toen uitsprak, die kwam niet uit mijn tenen maar mijn teennagels.
](./images/smilies/eusa_wall.gif)
Ik ben bij deze dus op zoek naar een onderblok van een 360 of een 360 die iemand nog heeft liggen en niets meer mee doet, en waar in ieder geval niet teveel gekke streken mee uitgehaald zijn zoals burn-outs ed. Ik heb nog aan een LS zitten denken maar dat kan Bruin met de huidige prijzen helaas even niet trekken

Als het dan ook nog eens een heavy duty zou zijn (LA-3) zou dat helemaal fantastisch zijn maar in principe kan ik natuurlijk alles wat ik nu nieuw in deze motor heb gezet weer overzetten in de andere samen met de onderdelen die voor een heavy duty engine bedoeld zijn. Daar is namelijk niets mis mee.