Chevy Van te koop. [onze g30]

Hierin staan alle Te Koop advertenties
Plaats reactie
Bericht
Auteur
stert
Bewezen Vanner
Bewezen Vanner
Ik rij een: chevy g30

Chevy Van te koop. [onze g30]

#1 Bericht door stert » 25 feb 2024 20:05

Bij deze.

Verkoop ik met tranen in mijn ogen en hart mijn Chevy Van G30 6.2l diesel uit 1993.

I.v.m. zware ziekte in de familie moet ik mijn busje laten gaan, heb er de tijd en puf niet voor om hem draaiende te houden.
Waarschijnlijk ligt de koppakking eruit (denk ik) van 1 kant van de motor, waarom denk ik dit? krijg m niet ontlucht en brengt veel lucht in het koelsysteem.

Iedereen die hier al wat langer op dit forum rondneust weet wat er aan deze Van allemaal is gedaan,
viewtopic.php?t=6174
viewtopic.php?p=67645#p67645

Merk: Chevrolet
Type: G30
Bouwjaar: 1993
Motor: 6,2 liter Diesel V8
Transmissie: 4l80e (zwaarste type)
Kenteken: geel (camper kenteken)
Zitplaatsen: 7
KM stand: sinds 2016 2de hands nieuwe motor geplaatst met geringe KM stand , stand bij keuring : 56976

Recent vernieuwd :
Twee jaar apk tot augustus 2025
4 nieuwe banden na de keuring in augustus 23 niet meer mee gereden i.v.m. met waterprobleem
2 nieuwe accu's
Nieuwe thermostaat
Nieuwe koelvloeistof
Nieuwe olie
Nieuwe oliefilter
Startmotor gereviseerd

De motor is gewoon los en lopend te horen.
Ik hoop dat ik iemand er blij mee kan maken die ook een beetje handig is en mijn (onze g30] lopende kan houden en er net zoveel plezier er van heeft als wat ik al 14jaar aan de Van heb gehad [radio v8 is heerlijk met die open side pipe's]

Doe een goed bod en wie weet word jij de trotse nieuwe eigenaar!

M.V.G.
Bjorn van der Meer
Chevy van G30 6.2l diesel uit 1993
Globemaster

Ik wou dat ik een vulkaan was , dan kon ik de hele dag roken en zou iedereen zeggen :"kijk hij werkt"

Gr Stert

Cor
Bewezen Vanner
Bewezen Vanner
Donateur
Donateur
Ik rij een: BMW525i

Re: Chevy Van te koop. [onze g30]

#2 Bericht door Cor » 25 feb 2024 21:25

Dat is een heel oude bekende naam Bjorn, uit de tijd dat DAVC nog floreerde. Jammer dat je afscheid moet nemen, helemaal om een heel vervelende reden.
Ik hoop ook dat je er een goed baas voor vindt, al wordt het altijd lastig met een aanwezig motorprobleem . Succes met de verkoop, maar ik zou er in elk geval een richtprijs bij vermelden, dat helpt meestal wel.
Cor

Plaats reactie