Hallo ik ben Ramon en sinds deze week bezitter van een chevy Express 1500.
Nu blijkt dat heel mijn dashboard verlichting niet werkt, wat zou dit kunnen zijn.( er is een ander klokkenspel ingezet door vorige eigenaar) zoals gezegd pas net eigenaar dus weet er verder weinig van.
Het gaat om een chevy express 1500 van 98,
Alvast bedankt
Gr Ramon
Dashboard verlichting werkt niet(helemaal niks)
-
- Mini Vanner!
- Ik rij een: Chevy
- Cor
- Bewezen Vanner
- Donateur
- Ik rij een: BMW525i
Re: Dashboard verlichting werkt niet(helemaal niks)
Welkom!
Heb je al eens aan het knopje van de verlichting gedraaid?
En heb je al eens naar de zekering gekeken voor de dashboard verlichting?
Cor
Heb je al eens aan het knopje van de verlichting gedraaid?
En heb je al eens naar de zekering gekeken voor de dashboard verlichting?
Cor
-
- Mini Vanner!
- Ik rij een: Chevy
Haha, ik was mij ook al aan het voorbereiden op een advanced electrical troubleshooting sessie voor niet werkende dashboardverlichting totdat ik afgelopen week die draaiknop naast de lichtschakelaar ontdekte
Er blijken een paar lampjes niet te werken, dus binnenkort moet het dashboard er even uit om die lampjes te vervangen, maar het grootste deel werkt, dus in het donker kan ik weer gewoon zien hoe snel ik rij.

Er blijken een paar lampjes niet te werken, dus binnenkort moet het dashboard er even uit om die lampjes te vervangen, maar het grootste deel werkt, dus in het donker kan ik weer gewoon zien hoe snel ik rij.
-
- Mini Vanner!
- Ik rij een: Chevy G20
Heb ik nog een tip, als het van die steek lampjes zijn, bij de meeste autoshops hebben ze T10 led lampjes, als je de electrodes ombuigt naar de zijkant passen ze in de houders in je dashboard let op het zijn leds, gevoelig voor verkeerd om aan sluiten kwestie van omdraaien.
Voordeel ze worden niet heet, alleen dimmer werkt er niet op, wel een bak licht!
Voordeel ze worden niet heet, alleen dimmer werkt er niet op, wel een bak licht!