ecu dodge b250 318 cui 1990
ecu dodge b250 318 cui 1990
Zoals de titel aangeeft. Alle info is welkom. Ook of er evt., hier of in het buitenland, bedrijven zijn die zo'n ecu kunnen repareren. Betreft ecu nr. P/N-4393559. Wil ook graag weten of er ecu nummers zijn waarmee je deze kunt uitwisselen. bvd dank.
-
- Doorgewinterde Vanner!
Re: ecu dodge b250 318 cui 1990
nou , ook welkom dan maar
Ach ja kan wel een heel verhaal ophangen dat we (4 maten) sinds zo rond 1986 hobbymatig begonnen met het slopen, opknappen, in- en verkopen van Alfa Romeo gtv(6) type 116 en dat we daarvoor altijd een Amerikaan waar onder een Chrysler Cordoba, Chevy Caprice, Oldsmobile Delta 88, Caddy Fleetwood limo, Plymouth Suburban (soort Chrysler T&C), Dodge w200, Chevy Suburban, Ford Country Squire en nu dus een Dodge b250 voor de autoambulance hadden maar dat interesseert niemand denk ik.
Dus mocht iemand naast een ecu ook nog een gtv6 opknapper weten te staan.....
Dus mocht iemand naast een ecu ook nog een gtv6 opknapper weten te staan.....
-
- Donateur
- Ik rij een: Chevrolet
Dat interesseert mensen op een forum wel. Een forum is een sociale omgeving waar mensen over hun projecten vertellen en elkaar helpen.
Was dit een zakelijke omgeving dan had je gelijk gehad.
Ik heb ook een gezocht en vind vooral adressen in de VS.
Was dit een zakelijke omgeving dan had je gelijk gehad.
Ik heb ook een gezocht en vind vooral adressen in de VS.
'96 Chevrolet Express 1500 Transcar 2000 se
Nee snap ik wel maar was te druk om er bij het opstellen van de gevraagd adv een verhaaltje bij te tikken.
Dank dat je de moeite hebt genomen om ook even te surfen op het www. Ja wij komen (natuurlijk?) ook meestal in de US of A terecht en heb al met verschillende shops gechat. Ze hebben wel ecu's maar niet het betreffende nummer. Hebben ons ook nog niet duidelijk kunnen maken of ecu's met andere nummers ook zouden werken.
Misschien dat ik dan ook het probleem maar even uitleg; Dodge start maar slaat niet aan. Dit probleem is ontstaan nadat we de cilinderkoppen hebben laten reviseren. De Dodge heeft om die reden een dik half jaar stilgestaan (1 kop kapot, 2x een gebruikte toegestuurd gekregen die ook scheuren onder de kleppen hadden en dan uiteindelijk wel een goede). Daarna was het heel verschillend; soms sloeg hij in 1x aan en andere keren niet. Ging je dan bv dingen doormeten dan was de kans groot dat ie, zonder verder iets te hebben gedaan cq veranderd, hij wel weer een tijdje in 1x aansloeg. Maar nu nooit meer en ik heb de spanningsvoorziening en de massa's met het beperkte elektrische schema gecheckt en alles ok alleen heb ik geen 8v uitgang naar stroomverdeler en 5v voedingsspanning naar sensoren meer.
Dank dat je de moeite hebt genomen om ook even te surfen op het www. Ja wij komen (natuurlijk?) ook meestal in de US of A terecht en heb al met verschillende shops gechat. Ze hebben wel ecu's maar niet het betreffende nummer. Hebben ons ook nog niet duidelijk kunnen maken of ecu's met andere nummers ook zouden werken.
Misschien dat ik dan ook het probleem maar even uitleg; Dodge start maar slaat niet aan. Dit probleem is ontstaan nadat we de cilinderkoppen hebben laten reviseren. De Dodge heeft om die reden een dik half jaar stilgestaan (1 kop kapot, 2x een gebruikte toegestuurd gekregen die ook scheuren onder de kleppen hadden en dan uiteindelijk wel een goede). Daarna was het heel verschillend; soms sloeg hij in 1x aan en andere keren niet. Ging je dan bv dingen doormeten dan was de kans groot dat ie, zonder verder iets te hebben gedaan cq veranderd, hij wel weer een tijdje in 1x aansloeg. Maar nu nooit meer en ik heb de spanningsvoorziening en de massa's met het beperkte elektrische schema gecheckt en alles ok alleen heb ik geen 8v uitgang naar stroomverdeler en 5v voedingsspanning naar sensoren meer.
-
- Echte Vanner!
- Ik rij een: dodge
Ik heb er 1 liggen, is er 1voor een 2000 b250 met een 318. Die pcm is oke om te testen maar geeft wel storing op de idle air controle valve. Besteld bij flagstone nogwat in usa. Slecht gereviseerd dus.
Opzich zijn ze uitwisselbaar, bak, motor en ac enz.. moeten wel hetzelfde zijn. Truck of bus maakt niet uit.
Opzich zijn ze uitwisselbaar, bak, motor en ac enz.. moeten wel hetzelfde zijn. Truck of bus maakt niet uit.
2000 Dodge b2500. 318cui.
1979 Dodge d150 clubcab
Gouda
1979 Dodge d150 clubcab
Gouda
-
- Mini Vanner!
- Ik rij een: Chevy G20
Ik denk dat je er wel aan gedacht zou hebben maar je weet het niet.
Het onderwerp gegoogeld, en ja marktplaats zit een handelaar zou die het niet hebben?
https://www.marktplaats.nl/v/auto-onder ... b350-b-200
Het onderwerp gegoogeld, en ja marktplaats zit een handelaar zou die het niet hebben?
https://www.marktplaats.nl/v/auto-onder ... b350-b-200