Ik ben druk bezig met het aanpakken van verschillende problemen en stoorzenders in of aan mijn van. Nu is het zo dat zodra ik mijn contact aanzet de dimlichten automatisch aan gaan maar op ongeveer 60%/70% van de kracht als wanneer ik de schakelaar op dimlicht zet. Als de schakelaar op de eerste stand zet gaan de knipperlichten voor en de achterlichten aan, zet ik hem op de 2e stand dan ook de koplampen op 100%. Als ik de hand/voet rem erop zet dan gaan de koplampen dus wel uit als de schakelaar van de verlichting ook uit is. Zodra het icoontje brand in m’n dashboard van de handrem dan gaan de koplampen uit, tenzij ik de schakelaar dus omzet. Ik ken meerdere mensen met een chevy of gmc die dit niet hebben. Wat ik er over kon vinden is dat in de usa in sommige delen dagrijverlichting verplicht is en het er daarom waarschijnlijk zo op zit. De lampen flikkeren ook als de schakelaar uit staat, ik denk omdat het dimmen niet geschikt is voor de lampen. Ik heb gekeken maar er lopen veel draden over en weer en kan niet overal even makkelijk bij met een spanningsmeter. Het liefst heb ik de lampen gewoon uit en pas aan als ik dat zelf wil. Iemand enig idee waar ik zou moeten beginnen en of het überhaupt mogelijk is?