bedankt voor de duidelijke uitleg en filmpjes .
goede raad komt nooit te laat . ik maak me ook niet zoveel zorgen dat het niet goed komt , ik heb alleen soms heel veel vragen

ik heb vandaag de andere kop eraf gehaald bij deze zie je goed welke cilinder het mindere compressie had , daar zijnde kleppen best zwart .
ook de cilinder welke elke keer een wit aangeslagen bougie had ziet er niet fris uit .
@Cor
ach het blijft een gedoetje zo'n hobby , zolang alles het gewoon blijft doen is het altijd het mooiste natuurlijk , maar als dit allemaal lukt is het toch wee5r iets om trots op te zijnen kunnen we weer lekker gaan genieten van de van .
@rene78chevy
ik heb de hydraulische klepstoters er ook uit gehaald en schoon gemaakt , ze gingen er niet allemaal lekker makkelijk uit en wat zijn die rot dingen glad zeg

ik weet niet of het goed is maar bij het schoon blazen kwam er uit een paar ook weer zo'n wit drapje uit .
als ik langs het gaatje aan de zijkant kwam ook olie uit de bovenkant langs de borgveer langs de buitenkant .
dit was het geval bij een paar de rest had het niet , kan het zijn dat deze niet goed meer zijn of kan het geen kwaad .
op zich zie ik niet echt wat raars aan de stoters wel iets doffe plekjes op de zijkant weet ook niet of je die kan testen .
morgen als het mooi weer blijft even kijken of ik het carter er onder vandaan kan krijgen en kijken wat er verder tevoorschijn komt .