ten eerste allemaal de beste wensen voor 2023 , dat het een fijn jaar word om lekker met je Van bezig te zijn .
het liefst zonder al te veel grote problemen

ik heb eindelijk toch een paar nieuwe h4 koplampen gekocht

nu heb ik een paar vragen die waarschijnlijk logisch zijn maar ik toch zeker wil weten voor ik aan de inbouw begin als het weer beter word.
ik wil de orginele draden van de koplampen vervangen voor nieuwe, is dan 4mm dik genoeg , de plus rechtstreeks van de accu via een relais naar de lamp.
Kan ik de oude bedrading gebruiken om de relais aan te sturen .
waar hoort de zekering in de nieuwe bedrading te zitten , ik heb gehoord zo dicht mogelijk bij de accu maar komt deze dan voor de relais of net achter de relais te zitten .
mag ik de - draad combineren met groot en dim licht of is het beter om voor elk een eigen aardedraad te maken .
kan ik de + draad aftakken halvewege om op 1 draad alletwee de lampen aan te sluiten of is hier het ook beter om naar elke lamp een aparte draad te leggen .
is een zekering van 15 amp voldoende voor 2 lampen , 1x voor dim en 1x voor grootlicht .
ik denk dat ik wel goed heb maar zou graag toch even weten of dit klopt voor ik de boel verkeerd aansluit en problemen krijg .
zou niet de eerste zijn die met verbrande bedrading sta , dat wil ik graag voorkomen .
alvast bedank