Hey allen,
Zoals gevraagd word (en niet meer dan normaal is) stel ik me hier even voor als nieuw lid van het forum.
Mijn echte naam is Werner, ik woon in Oost-Vlaanderen (België) ben getrouwd en heb 1 dochter.
Ik ben veiligheidsagent bij "DE LIJN" (openbaar vervoer in Vlaanderen bus/tram).
Ik zit niet echt in de hobby (heb er al genoeg waarover verder hieronder meer) maar toen een vriend van me een 15-tal jaar geleden zijn eerste VAN gekocht had was ik er zelf eigenlijk ook aan verkocht, zeker toen ik er door omstandigheden er ook eens mocht mee rijden.
Echter door allerlei omstandigheden is het er nooit van gekomen om er zelf een te kopen.
Ik heb wel zelf al jaren met een bestelwagen gereden als dagelijks transportmiddel (Renault traffic).
Wegens omstandigheden is nu de tijd rijp om toch over te gaan naar een aankoop van een VAN.
Heb er zelf nog geen maar ben wel op zoek naar een.
Ik hoop hier wat bij te leren en op termijn ook mijn steentje te kunnen bijdragen.
Ik ben zelf vrij handig en heb een vrij goede algemene technische kennis en technisch inzicht. (Een VAN is wel nieuw voor mij maar ben steeds leergierig als het over technische zaken gaat)
Zoals beloofd dan hier nog wat uitleg over mijn hobby's:
-modelbouw zowel RC als statisch. Op RC vlak vrij ruim, van auto's over tanks tot vliegtuigen en heli's. Statisch vooral Duitse WWII voertuigen. Dit is wel een hobby die op een zeer laag pitje staat wegens de andere hobby's.
-Roofvogelhouder, ik heb 1 buizerd en 3 uilen die dagelijks ook hun tijd op eisen. Er word dagelijks (als het weer het toe laat) mee getraind (los gevlogen)
-En dan hier de meest tijdrovende hobby of uit de hand gelopen hobby, samen met mijn vrouw hebben we in bijberoep een bedrijf in lederbewerking, zowel ambachtelijk als op industrieel niveau. Op industrieel niveau maken we vooral zaken voor in de bouwsector zoals hamerdragers en nagelzakken enz maar ook broeksriemen. Ambachtelijk maken we wat de klant vraagt, dit kan gaan van een handtas tot een gepersonaliseerde broeksriem of halsband voor hond enz.
Dit is het zo een beetje, indien jullie nog meer willen weten vragen jullie het maar.
mvg
Werner
Even voorstellen Buzzy10719
Forumregels
Dit gedeelte is alleen voor voorstellen en een babbeltje over die persoon.
Geen technische vragen, daarvoor zijn de andere onderwerpen op het forum.
Dit gedeelte is alleen voor voorstellen en een babbeltje over die persoon.
Geen technische vragen, daarvoor zijn de andere onderwerpen op het forum.
-
- Mini Vanner!
-
- Administrator
- Contacteer:
Re: Even voorstellen Buzzy10719
Welkom Werner
- Cor
- Bewezen Vanner
- Donateur
- Ik rij een: BMW525iE61
Welkom Werner: dat zijn een aantal bijzondere hobby's! En nu een , ook tijd en geld kostende, Amerikaanse van er bij. Chapeau!
Cor
Cor
- boyanka
- Bewezen Vanner
- Ik rij een: Dodge
Welkom hier
Dodge Ram Van B250 '85 en B300xl' 79, B250 '83. Allen lowtop.
-
- Bewezen Vanner
- Donateur
- Ik rij een: Chevy G20
-
- Mini Vanner!
- Ik rij een: Chevy
-
- Mini Vanner!
welkom hier , als je een oude van koop dan zou het mooi zijn als je een garage hebt want ze hunnen je onder de kont weg roesten
Hallo Werner en natuurlijk welkom hier,
ik heb ook wel wat aan RC (auto's) gedaan maar was meer voor de lol.
Onze zoon heeft stage gelopen hier in de buurt bij een fokker van 'race' valken die voor vooral door Sjeiken gekocht worden.
dat leer bewerken is ook heel gaaf en misschien moet eens kijken een 'step' VAN die je kunt gebruiken als werk(plaats)bus.

tis maar een (duur) idee hoor
succes met je zoektocht
André
ik heb ook wel wat aan RC (auto's) gedaan maar was meer voor de lol.
Onze zoon heeft stage gelopen hier in de buurt bij een fokker van 'race' valken die voor vooral door Sjeiken gekocht worden.
dat leer bewerken is ook heel gaaf en misschien moet eens kijken een 'step' VAN die je kunt gebruiken als werk(plaats)bus.

succes met je zoektocht
André
-
- Mini Vanner!
Hey Allen, bedankt voor de verwelkoming.

[/quote]
Is een leuk idee maar inderdaad niet goedkoop vrees ik.

[/quote]
Is een leuk idee maar inderdaad niet goedkoop vrees ik.