Vandaag liet het weer het toe en had ik eindelijk eens tijd om wat te klussen aan de Van. Nog steeds wil ik de kachel wat beter bedienen en ook graag een werkende cruise control. Beiden hebben schijnbaar iets met vacuum te maken te hebben, dus dat maar eens nakijken...
Met één van Cor's gescande pagina's ben ik aan de gang gegaan en begonnen met slang "I". Deze moet richting de vacuumbol lopen. Motorkap open, ruitenwisservloeistoftankje eruit en voila! het uiteinde van dat slangetje met niets er op aangesloten...

Dus vervolgens met een andere pagina uit zitten zoeken waar de vacuumbol moet zitten en nu begreep ik direct waarom ik 'm zo moeilijk kon vinden:

Weet ik ook meteen waar die gaten voor zijn...
Wat verder zitten speuren onder de motorkap en ik denk dat ik een vermoeden heb waar het stopt:

Ik heb even getest, met draaiende motor zuigt deze lucht aan, dus dat stukje werkt.
Maargoed, hoe krijg ik dit opgelost? Ik heb werkelijk geen flauw idee welke slang waarheen moet lopen. Ik kom bijvoorbeeld ook dit tegen en ik vraag me af of dat wel klopt (inclusief die slang met dat boutje net boven mijn hand):

En natuurlijk bij een stukje van de cruise control zelf:

Iets in mij zegt dat hier ook een slang op moet... Overigens "klikt" ie wel als ik met draaiende motor de cruise control op de hendel aan zet...
Ik heb al in het Chilton boek zitten kijken, maar dat plaatje is wat wazig gedrukt en zo klein dat ik de letters niet goed kan lezen. Anderzijds, als ik ze wel kan lezen weet ik waarschijnlijk toch maar amper wat het is en waar ik het kan vinden...

Heeft iemand wat tips, foto's of andere zinnige toevoegingen? Dat ik een vacuumbol nodig heb moge duidelijk zijn, dus die gaan we dan ook maar eens regelen...