Te koop mijn Chevy G20 hightop camperkenteken

Hierin staan alle Te Koop advertenties
___JC___
Echte Vanner!
Echte Vanner!
Ik rij een: Chevy

Te koop mijn Chevy G20 hightop camperkenteken

Bericht door ___JC___ » 26 okt 2019 14:10

Hi vanners!

Ik ben al een tijdje niet op het forum geweest, maar ik heb besloten mijn Chevy te verkopen en wil de liefhebbers hier de eerste kans gunnen.

Het gaat om een Chevy G20 5.7 liter uit 1992 met 120 liter LPG onderbouw tanks en op camper kenteken (mrb EUR 66 per maand). Aangezien de auto voor 1 mei 2002 op kenteken is gezet (als camper) valt deze onder de overgangsregeling. De bank kan dus neergeklapt als bed en er zit een kookstel en wasbak bij voor achterin. Al de ingewikkelde regels omtrent binnenruimte gelden dus niet!

De bus loopt goed op zowel benzine als gas en is keihard. Hij heeft wel een paar schoonheidsplekjes hier en daar en op het moment werkt het raam rechtsvoor niet (motortje staat vast) en de cruise control (denk het hendeltje). Er zit een (slaap)bank achterin (1.80m lang) en 3 captains chairs in blauw verlours. De bestuurderstoel is een ASS stoel die echt heerlijk zit! Kilometerstand is op het moment ruim 170.000.

De bus maakt een heerlijke donkere V8 brom, maar zeker niet te luid (vind ik zelf haha). Ik heb de bus sinds 2013 in bezit en met name gebruikt voor weekendjes / vakanties of gewoon om met 7 personen op pad te gaan. Door mij is er de laatste jaren veel aan vervangen o.a. stuurhuis, nieuwe velgen en banden, airco compressor en de vriespluggen in het blok zijn afgelopen winter vervangen. Uiteraard heeft ie ook tijdig onderhoud gehad. Er is een nog een aparte set velgen met winterbanden bij met ruim voldoende profiel. De Chevy staat sinds ik hem in bezit heb altijd netjes binnen gestald.

Ja wat vraag je dan voor zo een bus? De prijs is in overleg dus doe een voorstel! Bus staat in de regio Leiden. Mocht je interesse hebben neem dan even contact via jcorel @ casema.nl (aan elkaar uiteraard) of via het forum. Uiteraard is bellen bij serieuze interesse ook mogelijk. Hij staat nu alleen nog hier te koop. Als er geen interesse is gaat ie het wereldwijdeweb op.

Groeten,
Jack (JC)
Bijlagen
IMG_6195.JPG
IMG_6195.JPG (176.78 KiB) 383 keer bekeken
JZTS5630.JPG
JZTS5630.JPG (237.08 KiB) 383 keer bekeken
IMG_6197.JPG
IMG_6197.JPG (303.06 KiB) 383 keer bekeken
IMG_6192.JPG
IMG_6192.JPG (318.53 KiB) 383 keer bekeken
IMG_6189.JPG
IMG_6189.JPG (319.24 KiB) 383 keer bekeken
Laatst gewijzigd door ___JC___ op 27 okt 2019 07:57, 1 keer totaal gewijzigd.

Plaats reactie