Koeling passagiers

Hier kan alles worden besproken over het koelsyteem en de airo/verwarming
Bericht
Auteur
Cor
Bewezen Vanner
Bewezen Vanner
Donateur
Donateur
Ik rij een: BMW525iE61

Re: Koeling passagiers

#16 Bericht door Cor » 14 apr 2021 12:24

Dat maakt natuurlijk wel uit: als hij op max staat, dan voert hij geen buitenlucht aan, maar circuleert de binnenlucht alleen.

Maar als jij een draaischakelaar hebt om de airco aan te zetten, dan ben ik daarmee niet bekend; waar ik op doelde is kennelijk de oudere uitvoering, met schuifhendels; als je die in 'airco' of max zet, dan gaat daarmee de aircocompressor draaien.

Kevini92
Mini Vanner!
Mini Vanner!
Ik rij een: Chevy van

Re: Koeling passagiers

#17 Bericht door Kevini92 » 26 apr 2021 10:36

Cor schreef: 14 apr 2021 12:24 Dat maakt natuurlijk wel uit: als hij op max staat, dan voert hij geen buitenlucht aan, maar circuleert de binnenlucht alleen.

Maar als jij een draaischakelaar hebt om de airco aan te zetten, dan ben ik daarmee niet bekend; waar ik op doelde is kennelijk de oudere uitvoering, met schuifhendels; als je die in 'airco' of max zet, dan gaat daarmee de aircocompressor draaien.
Er is niet dat je weet dat ergens een zekering zit ofzo? Kan deze namelijk nergens vinden het gaat om een g21 van uit 2000. Heb bij de bestuurder bij de voeten zekering en gevonden en langs de stoel achter de bestuurder en onder de motor klep maar zover ik zie niks van een airco ofzo

Plaats reactie