PaasWeekend in Zwiggelte

Hier kan je de aankondigingen voor diverse Amerikanen meetings plaatsen.
Gesloten
PaCo
Mini Vanner!
Mini Vanner!
Ik rij een: Ford Eco

PaasWeekend in Zwiggelte

Bericht door PaCo » 02 mar 2015 00:28

Beste Vanners,

Vorige week hebben jullie van Piet een verhaaltje ontvangen ontvangen over het paasweekend in Zwiggelte. Tot mijn schrik :oops: :-" kom ik er achter dat ik ons emailadres niet correct had vermeld. Het emailadres om je aan te melden moet zijn: [email protected]

Het is al weer bijna Pasen, te weten het weekend van 5 en 6 april. Vorige jaar hebben wij met Pasen in Drenthe gekampeerd op Camping Midden Drenthe in Zwiggelte. Een rustige camping met ruime plaatsen en een gemoedelijke sfeer. De camping is in Zwiggelte, vlak bij Westerbork.
Wij hebben het prima naar ons zin gehad vorig jaar en het lijkt ons voor dit jaar ook weer een mooie start van een nieuw seizoen en een mooie gelegenheid om weer bij te praten. Zin in een gezellig Paasweekend in het mooie Drenthe, geef je dan zo snel mogelijk op. Wil je informatie over de camping zie website: www.campingmiddendrenthe.nl
Meld je snel aan, we hebben een (privé) veldje gereserveerd van 8 plaatsen, waar verder dan geen andere gasten bij staan. Willen er meer komen dan regelen wij dat in overleg met de camping. De plaatsen op het veldje zijn dermate groot dat er meer dan 8 kampeerders op kunnen, voor elektriciteit wordt gezorgd.

Prijs voor de periode aankomst 3 april - vertrek 7 april periode: Comfort kampeerplaatsen met water tappunt, vuilwater afvoer, aansluiting voor de televisie en elektra, gratis wifi, 4 nachten € 55,=, excl. Toeristenbelasting. Honden kosten 2,= pn.
Programma:
Aankomst: vrijdag 3 april
Zaterdag: Relax-, boodschap- en kletsdag, ’s avonds BBQ op veldje of bij de vuurplaats Paddepoel
Zondag: Bezoek aan herinneringskamp Westerbork.
’s Avonds chinees eten van chinees restaurant Lotus in Westerbork, waar je de beste loempia van het hele land eet!
Maandag : Verrassingsrondrit (met andere woorden wij weten de weg ook niet) en een bezoek aan het Museum dorp Orvelte. ’s Avonds eten: bedenken we nog. ’s Avonds Paasvuur georganiseerd door de camping.
Dinsdag: We gaan weer naar huis

Tot ziens in Zwiggelte!

sjaak noorman
Mini Vanner!
Mini Vanner!
Ik rij een: chevy
Contacteer:

Re: PaasWeekend in Zwiggelte

Bericht door sjaak noorman » 29 mar 2017 19:37

wij hebben bij deze camping in het laatste weekend van jullie ook een weekend meeting mischien een idee om dit te combineren?

Cor
Bewezen Vanner
Bewezen Vanner
Donateur
Donateur
Ik rij een: BMW525i

Re: PaasWeekend in Zwiggelte

Bericht door Cor » 02 apr 2017 21:48

Het originele bericht is van 2015, 2 jaar oud dus
Closed!

Gesloten