king cruise

Hier kan je de aankondigingen voor diverse Amerikanen meetings plaatsen.
Plaats reactie
topcat
Bewezen Vanner
Bewezen Vanner
Ik rij een: chevy 6.2

king cruise

Bericht door topcat » 20 dec 2013 09:40

King Cruise zondag
Zondag 22 december is van 11:00 tot 17:00 uur een King Cruise bij Borchland in Amsterdam. Normaal gesproken is de King Cruise een meeting voor uitsluitend Amerikaanse voertuigen van alle bouwjaren. Deze editie zijn echter ook oldtimers welkom van andere merken.

Om iedereen de kans te geven om eens in het echt kennis te maken met de leden van de Facebookgroep Oldtimersliefhebbers, de sympatisanten van VrijstellingOldtimer.nl en diverse leden van het team (waaronder ondergetekende), bent u dus van harte uitgenodigd om hierbij aanwezig te zijn!

Mensen met een oldtimer (voertuig van 25 jaar of ouder) of mensen met een Amerikaans voertuig zijn van harte welkom en hebben gratis toegang. Bezoekers zonder oldtimer zijn natuurlijk ook van harte welkom. Zij parkeren op een afgezet stuk terrein en hebben eveneens gratis toegang. Er staan donatiebussen op de meeting. Na aftrek van de kosten van de meeting (o.a. de live band & springkussen) doneert de King Cruise het overige donatiegeld aan VrijstellingOldtimer.nl t.b.v. de rechtszaak.

In de grote hal is live muziek, een markt, een springkussen voor onze jongste gasten en er is een ruime hoeveelheid horeca. U kunt ook reserveren voor een heerlijk diner na afloop van de meeting in een van de twee uitstekende restaurants bij Borchland. Autovisie komt een videoverslag maken van de King Cruise, des te meer reden om ook te komen!

BNR Autoshow
Op vrijdag 20 december mag ondergetekende bij het 2de half uur van de BNR Autoshow aanschuiven om te praten over de MRB voor oldtimers en de rechtszaak die wij gaan voeren tegen de staat. Natuurlijk had u al genoeg reden om af te stemmen op de enige echte Autoshow, maar nu zeker! De Autoshow is van 15:00 tot 16:00 op BNR. U kunt dit live volgen via de radiostream. Natuurlijk bent u ook deze keer van harte uitgenodigd om mee te twitteren. Wilt u wat kwijt over onze actie? Heeft u vragen aan de heren Schut en Karssen of misschien wel aan ons? Tweet het dan vooral: @BNRAutoshow.

DE Rechtszaak
Stichting Autobelangen is van plan een rechtszaak te starten om de gehele oldtimer maatregel te laten schrappen. Inmiddels hebben honderden zich aangemeld om deze rechtszaak te steunen, maar dat is nog niet voldoende. Wilt u onze zaak steunen, meld u zich dan aan op onze website. U kunt hier een donatie toezeggen die alleen afgeschreven wordt indien wij voldoende donateurs hebben op 20 januari 2014 om de zaak te starten. Schrijf u in op http://www.vrijstellingoldtimer.nl.

Probeer ook zoveel mogelijk oldtimerliefhebbers in uw eigen omgeving dit te laten doen. De rechter is de laatste die deze absurde maatregel mogelijk kan terugdraaien!

Alvast dank voor uw vertrouwen!

Met vriendelijke groet,

Wouter van Embden,
Namens Team VrijstellingOldtimer
groeten jacob
chevy Van 6.2 diesel
in 2014 2672 euro MRB per jaar :-(

marcel-bea
Bewezen Vanner
Bewezen Vanner
Ik rij een: lincoln

Re: king cruise

Bericht door marcel-bea » 20 dec 2013 10:00

Als ik het red met me been, dan kom ik kijken. ( moet niet teveel pijn hebben )
mijn auto lekt geen olie maar tekent zijn territorium af

gr marcel

franky
Bewezen Vanner
Bewezen Vanner
Ik rij een: chevy G20

Bericht door franky » 20 dec 2013 15:53

ik kom met de 2cv
chevy van G20 1984-chevy van G20 1987-chevy pickup 3100 1950-chevy g10 1965
citroen 2cv-VW lupo 3L 2006-VW golf E 2018
harly shovelhead 1979

http://www.facebook.com/frank.vandenberg.585

graad
Gevorderde Vanner!
Gevorderde Vanner!

Bericht door graad » 20 dec 2013 17:03

Ikke met m'n 7 serie

boyanka
Bewezen Vanner
Bewezen Vanner
Ik rij een: Dodge

Bericht door boyanka » 20 dec 2013 21:47

:? m'n blok zit nog niet in mijn busje, heb nog wat werk aan de draadboom enz.
Dodge Ram Van B250 '85 en B300xl' 79, B250 '83. Allen lowtop.

marcel-bea
Bewezen Vanner
Bewezen Vanner
Ik rij een: lincoln

Bericht door marcel-bea » 21 dec 2013 10:23

hup opschieten en niet achter de PC zitten het regent nu, als een speer aan het werk en ik verwacht je morgen. Kan je gelijk proef draaien met je blok
mijn auto lekt geen olie maar tekent zijn territorium af

gr marcel

graad
Gevorderde Vanner!
Gevorderde Vanner!

Bericht door graad » 22 dec 2013 19:35

Ikke....om 10.00 aangereden,mooi cruisecontrole op 100....in de tunnel bij Breukelen
......klap,tok....uit m'n achteras...dus snel gestopt,gevoeld aan m'n achterwielen,dus m'n achteras was t niet....bleek m'n kruiskoppeling kapot te zijn....lagers stuk..
Langzaam aan met 5 km per uur richting Shell pomp. Bruiel....
Veel oldtimerliefhebbers kwamen langs,en ook gestopt voor me,maar toch maar de ANWB gebeld,en ja hoor....m'n VAN op de vrachtauto!
In Nieuwegein m'n VAN afgeleverd,en een splinternieuwe Opel safira gekregen.
( wat een f**k auto btw,zuipt nog meer dan m'n mercury 7.5 ltr onderhand op benzine)
Toen maar weer richting Amsterdam,wat hoosbuien onderweg gehad,maar wel wat mooie oldtimers gezien! Daar ging ik voor.op de A2 ook nog een mooie polaris 535 geloof ik gezien met alpinas eronder! Richting Utrecht vanuit den Bosch
Al met al een druk dagj

topcat
Bewezen Vanner
Bewezen Vanner
Ik rij een: chevy 6.2

Bericht door topcat » 22 dec 2013 19:56

groeten jacob
chevy Van 6.2 diesel
in 2014 2672 euro MRB per jaar :-(

graad
Gevorderde Vanner!