Gewoon losschroeven gaat niet lukken of ik moet helemaal fout bezig zijn .
ik heb 1boutje aan de achterkant van de pomp los de andere zit erg ongelukkig en zelfs met alle verlengstukken van mijn doppen set kan ik er niet bij om kracht te zetten .ook niet vanaf de onderkant .
graag advies hoe ik de pomp eraf kan halen
hoop graag van jullie te horen .
Groet Rop ford e150 uit 1993
Killing the thermactor air-injection system
- Vulcanwizzard
- Bewezen Vanner
- Berichten: 5054
- Lid geworden op: 16 nov 2004 22:37
- Ik rij een: scooter
- Locatie: Capelle a/d IJssel
Re: Killing the thermactor air-injection system
Ik heb hem laten zitten maar alles eraf gehaald aan slangen en zo, doet nu alleen nog dienst als looprol? Als hij is vastgeslagen heb je een probleem natuurlijk, dan zou ik hem eraf halen en een kortere riem erop doen. Goed opmeten en twee of drie maten meenemen om te passen

Honda GL500 Silverwing '82 US version niet meer belastingvrij!! Weekers bedankt
Sym Fiddle 2 Scooter 4takt
Sym Fiddle 2 Scooter 4takt
- dree
- Bewezen Vanner
- Berichten: 887
- Lid geworden op: 09 jan 2008 16:42
- Ik rij een: F.e150.302
- Locatie: schoondijke, zld
Re: Killing the thermactor air-injection system
dree schreef:Gewoon losschroeven...
Doorboord beter laten zitten. Dan kirijg je geen foutcode.
De werking wordt gecontroleerd door ecu, maar het effect niet. Laat de doorboorde lekker zitten, maar de slangen en kleppen mogen er van los en weg.
Spellingscontrole : (zucht). "Doorboord" moet zijn : " solenoids" . !!!
ford e150, bj 1993, 5.0-V8, Impco-LPG, high-roof, interieur gestript, motor gereviseerd, nu bezig met camperdakje; interieur later.
'if i die and go to heaven, i know my van will be waiting there for me' mytopic
'if i die and go to heaven, i know my van will be waiting there for me' mytopic