dakverlichting GMC Lowtop

Alle vragen over het electrisch systeem.
Bericht
Auteur
Chevy-Franky the Van-Man
Bewezen Vanner
Bewezen Vanner
Contacteer:

Re: dakverlichting GMC Lowtop

#16 Bericht door Chevy-Franky the Van-Man » 20 apr 2009 09:07

Chevy-Franky bedoelt dus dat lampjes en al die sierdingen die ik ook zelf verkoop over het algemeen duur zijn in verhouding tot gewone onderdelen Bedrijven in amerika die bv waterpompen maken of verkopen, die verkopen ze toch wel omdat men dit gewoon nodig heeft. Bedrijven of fabrieken die sierdingen maken weten niet van te voren of het aanslaat daarom vind ik zelf dat al die dingen die ik zelf op meetings achter elkaar verkoop in verhouding tot wezenlijke onderdelen veel te duur zijn. Nogmaals als ik een setje remblokken voor 25 verkoop wat dus een belangrijk onderdeel is (en of een ander ze nu verkoopt voor 20 of voor 30 het blijft belachelijk goedkoop in verhouding tot bv mijn eigen toplights en runningboardlights voor 45) en daarom vind ik oa lampjes voor 120 behoorlijk pittig gr van Chevy-Franky
Cherokee Chief 360 78, AMC Gremlin 304 74 , 2 x Chevy-Van 350 95,Chevy PU stepside 350 94,Firebird Conv. 400 67, Firebird Transam 403 78 Bandit

Cor
Bewezen Vanner
Bewezen Vanner
Donateur
Donateur
Ik rij een: BMW525i

#17 Bericht door Cor » 20 apr 2009 11:46

Klopt als een bus!
Maar niet alleen in de Amerikaanse auto scene: geldt voor de meeste auto accessoires.
Een antenne staafje voor €45 of zo, of een ruitenwisserblad van een ''bekend merk'' voor eenzelfde bedrag per paar; te gek voor woorden.
Cor

Sanderchevy
Bewezen Vanner
Bewezen Vanner
Ik rij een: GMC 1984

#18 Bericht door Sanderchevy » 20 apr 2009 21:25

Helaas zijn accosoires allemaal erg duur ja, maar inderdaad ook logisch, het zijn gteen noodzakelijke onderdelen, en er zal dan dus ook minder van in omloop zijn.
Ik vindt daarentegen 45 euro een hele mooie prijs. Zo'n hoog budget heb ik niet, en ik wil hem er toch leuk uit laten zien. Want ja niet iedereen kan zijn Van versieren met lampjes van 60 euro per stuk...:P

Ik ben al blij als mijn dimlicht het weer doet haha (werkt nog steeds niet)

De lampjes die ik gezien had waren idd van die havik koppen, maar die wil ik soiezo niet, ik vindt dat niet in de stijl van mijn bus. Laat ze maar lekker simpel, mooi zat:)

Dan ga ik binnenkort maar eens langs bij Chevy Franky, doe je ook in banden? Ik heb namelijk 2 nieuwe voorbanden nodig.
Zitten nu de General XP 2000 P255/60R15 102T op.

Gr Sander
GMC Vandura 2500 uit 1984
GM 350 5,7 Liter V8 Benzine
TH400 transmissie

Plaats reactie