Valt stil, start terug zonder probleem na een paar uur

Alle vragen over het electrisch systeem.
Plaats reactie
Bericht
Auteur
Kuo_toa

Valt stil, start terug zonder probleem na een paar uur

#1 Bericht door Kuo_toa » 15 mei 2008 22:07

Na enkele kilometer, valt de motor stil. Als ik hem enkele uren laat staan start hij weer zonder probleem en kan ik weer enkele km verder. Direct na het stilvallen, brengt het niets op om te proberen opnieuw starten, want dat haalt niets uit.

Het is begonnen vorig jaar rond deze tijd met het uitvallen van de brandstof pomp. Na een verblijf in een officiele Chevrolet garage (in Wavre, Waals-Brabant, België), waar ze meer ontregeld, dan geregeld hebben, kwam mijn van terug bij mijn vaste garage terecht. De meeste ontregelingen zijn terugopgelost, de brandstofpomp is vervangen. Nu blijft alleen bovengenoemd probleem nog over.

Kan iemand mij helpen?

Dodgie
Bewezen Vanner
Bewezen Vanner
Ik rij een: Fiat Panda

Re: Valt stil, start terug zonder probleem na een paar uur

#2 Bericht door Dodgie » 16 mei 2008 14:39

Beste Kuo_toa,

Bij je registratie op dit forum ben je vast wel het eerste onderwerp tegengekomen, waarin staat dat nieuwe leden dat eerst eens moeten lezen.
Lees het topic eens door en stel je eens netjes voor, a.u.b.? http://forum.davc.nl/viewtopic.php?f=36&t=1438

Ik denk verder, dat je wat geduld zult moeten hebben tot de dieselrijders onder ons zich melden. Misschien dat één van die Vanners je een antwoord kunnen geven.

Ton.
Voormalig webmaster DAVC en medeoprichter van dit forum van 2004 t/m 2012.
Ford E150 Sherrod 5ltr V8, '93
Maart '13 verkocht aan een liefhebber.
Subaru Forester 2.0X AWD, '03
Juni '17 verkocht.

Plaats reactie