alarm met afstandsbediening

Alle vragen over het electrisch systeem.
Plaats reactie
Bericht
Auteur
B.JOHNNY
Echte Vanner!
Echte Vanner!

alarm met afstandsbediening

#1 Bericht door B.JOHNNY » 09 mar 2007 23:55

hoi allemaal, is er iemend vertrouwd met het alermsysteem van een GMC Savana. Tot vorige week sloten en openden de deuren mat en geluid telkens ik op de afstandsbediening duwde. Vorige week heb ik per ongeluk op een knopje gedrukt toen de passagiersdeur nog open stond. Nu krijg ik geen geluid als ik de deuren open of sluit, wat zeer vervelend is. Nu moet ik naar de lichten kijken als ze pinken om te zien als het alarm geactiveerd is. Weet iemand hoe ik dit kan verhelpen? Alvast bedankt.
GMC EXPLORER SAVANA HIGH TOP 2005

fastkid
Bewezen Vanner
Bewezen Vanner
Contacteer:

#2 Bericht door fastkid » 10 mar 2007 17:25

staat dat niet in de handleiding?? wat ik wel weet van Amerikaanse alarmsystemen is dat er dikwijls problemen mee zijn. toen ik mijn van kocht was het alarm de oorzaak van veel problemen. dus heel de boedel eruit. Maar voor jou probleem is dat geen oplossing denk ik
chevy G20 '92 lowtop; My other ride is your sister!
bezoek ook onze site met forum op http://www.streetvanners.be

B.JOHNNY
Echte Vanner!
Echte Vanner!

#3 Bericht door B.JOHNNY » 10 mar 2007 17:39

het staat niet in de handleiding beschreven. Toen ik hem kocht ging het geluidje ook niet, heb hem laten nazien bij Handiri Cars in St Niklaas en toen ik hem terug kreeg werkte het wel. Ik zal eens contact met hem opnemen. Nog een vraagje, ik kan niet meer op de site van de streetvanners, hoe komt het? Zijn jullie ermee gestopt?
GMC EXPLORER SAVANA HIGH TOP 2005

koffietje
Bewezen Vanner
Bewezen Vanner

#4 Bericht door koffietje » 12 mar 2007 08:38

Mijn alarmsysteem is zonder elektriciteit. Af en toe een bakje water en twee maal daags een kommetje met hondenbrokken en dat ding blijft werken.
De nadelen zijn natuurlijk wel dat hij op den duur die Van als zijn eigendom gaat zien en dan ook serieus protesteert telkens je met zijn hondenhok wil gaan rijden. Maar aangezien hij maar zo groot is als mijn voet...maak ik daar rap komaf mee.

nikom
Echte Vanner!
Echte Vanner!
Contacteer:

#5 Bericht door nikom » 18 mar 2007 12:05

hey,johnny
je kan eens de batterij los koppelen en een minuut wachten, zodat gij zichzelf reset.

Plaats reactie