Re: Niewe WEBSITE VENCOUNTER HOLLAND

Hier kan je de aankondigingen voor diverse Amerikanen meetings plaatsen.
Gesloten
Vanner2Be
Bewezen Vanner
Bewezen Vanner
Ik rij een: Chevy 97
Contacteer:

Bericht door Vanner2Be » 24 nov 2013 23:24

Hiervan sloeg ik toch wel even achterover hoor.....
Edit
Graag geen reclame maken voor "concurerende" websites hier
Je onderschrift is meer dan subtiel genoeg

Cor
Een quote uit http://forum.davc.nl/viewtopic.php?f=33&t=11394

Dacht dat Vanning een hobby was en dat de vele clubs en verenigingen welke we in Nederland rijk zijn niet als "concurenten" gezien zouden moeten worden maar als groepen van mensen die allemaal met dezelfde gezamelijke hobby en voorliefde voor Vans bezig zijn. Het is dan toch geweldig leuk als er weer een nieuwe website of vereniging is die mensen enthousiast maakt voor de gemeenschappelijke liefde ?!?...... Echt heel raar dat zo'n website hier dan niet vermeld mag worden omdat het als "concurenend" gezien wordt.....
Afbeelding

Vanner2Be
Bewezen Vanner
Bewezen Vanner
Contacteer:

Re: Re: Niewe WEBSITE VENCOUNTER HOLLAND

Bericht door Vanner2Be » 24 nov 2013 23:33

Oh ja..... en nog even voor de liefhebbers.... http://www.vencounter.nl/

- geen club
- geen commerciele belangen
- gewoon liefhebbers van Vans!
Afbeelding

starcraft 1987
Bewezen Vanner
Bewezen Vanner
Ik rij een: Chevy Van
Contacteer:

Bericht door starcraft 1987 » 25 nov 2013 02:58

Luc, je hebt mooi werk afgeleverd =D> =D>
Enrique.
Chevy Van G20 starcraft 1987 camper uitvoering

Mick

Bericht door Mick » 25 nov 2013 06:06

Ben het 100% met je eens Vanner2Be, maar Cor doet dit in opdracht van het bestuur van de DAVC. De "President" van de DAVC ziet liever honderden betalende leden voor de eigen club (penningmeester Helen Geldtellen) dan dat er ook mensen op een andere site gaan kijken. Die mensen zouden zich nog eens kunnen gaan bedenken als ze zien hoe super gezellig en goed geregeld de meetings van Sjaak en Klaas van Vencounter zijn.
Bij de DAVC was een promotieteam. Deze mensen hebben maandenlang de DAVC gepromoot met flyeren en organiseren van leuke dingen voor de DAVC. Maar dat was allemaal niet goed genoeg, dus werd Jan (Tiara Presidential) uit de DAVC verbannen. En als je daar dan boos over wordt, zoals Maarten deed, dan wordt ook hij, zonder ook maar één berichtje of mailtje van de DAVC uit de club gegooid. Verbannen en niet meer welkom.
Nee, kritiek is niet welkom bij de DAVC, concurrentie ook niet. Betalen wel!

2meter5
Bewezen Vanner
Bewezen Vanner
Ik rij een: GMC 1988

Bericht door 2meter5 » 25 nov 2013 06:47

Nooit volg ik de laatste nieuwtjes meer op dit forum of over deze club maar soms hoor/zie je een berichtje voorbij komen waardoor toch weer je aandacht getrokken wordt.

Jammer om de zien dat er nog geen reet veranderd is in het bestuur. Men schijnt te denken dat de DAVC nog steeds het alleenrecht in Nederland heeft om de Van liefhebber te mogen vertegenwoordigen. Ik ben niet voor niks opgestapt dus, is een HELE goede keus geweest.

En dat er (weer) mensen geroyeerd worden.....tekenend voor de onterechte macht die het bestuur zichzelf toebedeelt. Je moet het samen doen en je niet als een dictator gaan gedragen met slappe volgelingen (lees: mede bestuursleden).

Dus kijk maar op http://www.vencounter.nl en beslis voor jezelf of dit nou een concurrent is of gewoon mensen die een leuke meeting organiseren. En Luc, mooi gemaakt hoor!
Gegroet, Leo & Patricia.
ex-lid nr 811

19 augustus 2012American Cars & Classics Brielle Zorg dat je erbij bent en zeg het voort!
Kijk op http://www.americancarsandclassics.nl voor meer info

Cor
Bewezen Vanner
Bewezen Vanner
Donateur
Donateur
Ik rij een: BMW525i

Bericht door Cor » 25 nov 2013 08:57

Vanner2Be schreef:Hiervan sloeg ik toch wel even achterover hoor.....
Edit
Graag geen reclame maken voor "concurerende" websites hier
Je onderschrift is meer dan subtiel genoeg

Cor
Een quote uit http://forum.davc.nl/viewtopic.php?f=33&t=11394

.....
Luc, ik kan me hier wel iets bij voorstellen, maar je weet natuurlijk niet wat er in dit bericht stond, dat ging echt te ver.
En deze actie was niet door wie dan ook opgelegd.
Misschien had ik het bericht gewoon moeten wissen, dan was er ook geen commotie over gekomen.
Cor

Janneman
Doorgewinterde Vanner!
Doorgewinterde Vanner!
Ik rij een: GMCVandura

Bericht door Janneman » 25 nov 2013 09:08

Mooie website, goed gemaakt. Alleen jammer dat dit weer moddergooien gaat worden vrees ik.
Is het nou zo moeilijk om met elkaar je liefhebberij uit te dragen?
We rijden met z'n allen in prachtige auto's rond, gaan naar meetings waar we zelf naar toe willen en kijken op site's die we zelf willen bezoeken.
Is het nou zo moeilijk om elkaar te respecteren op dit kleine stukje aarde?
Zal mij benieuwen, ik ben trouwens van plan om dit jaar ook eens in Oudewater te gaan kijken/deelnemen als Davc lid.
Maar stop alstublieft met dit kinderachtige geneuzel en namen noemen, want het is zo lekker makkelijk vanachter je toetsenbord.
Deel je passie voor Ami,s met elkaar , ik hoop velen van jullie eens te ontmoeten waar dan ook.
Met vriendelijke groetjes, Janneman uut Duuven. :D
Als je klein bent komen de enge geluiden van onder je bed.

Als je groot bent komen ze van onder je motorkap!
Groetjes Janneman.

Stigter
Bewezen Vanner
Bewezen Vanner
Ik rij een: GMC Savana

Bericht door Stigter » 25 nov 2013 09:24

Mick schreef:Nee, kritiek is niet welkom bij de DAVC, concurrentie ook niet. Betalen wel!
Welkom terug :mrgreen:
Groet Arnold

GMC Savana 1997 5,7 Ltr vortec V8 LPG OHG X-1 verdamper en Impco 300A mixer

Cobra
Doorgewinterde Vanner!
Doorgewinterde Vanner!
Ik rij een: GMC Lowtop

Bericht door Cobra » 25 nov 2013 09:46

Welke bericht heb je het over Cor? Die ik persoonlijki naar je toe gestuurd als reactie op jou actie heb of wat ik, aanvankelijk op het forum heb gezet op het Forum heb gezet?

Gr. Cobra
Keep the lowtops......high!!

Schrijf je in voor VenCounter Meeting Oudewater 2015(Pinksterweekend)
http://www.vencounter.nl

Vanner2Be
Bewezen Vanner
Bewezen Vanner
Contacteer:

Bericht door Vanner2Be » 25 nov 2013 09:53

Ik vraag me af wat er nou "te ver" kan gaan aan het promoten van een evenement met bijbehorende website in de categorie "Meetings algemeen".....
Afbeelding

Mick

Bericht door Mick » 25 nov 2013 10:12

Nog een leuke groep op Facebook over Amerikaanse Vans, met al zo'n 700 leden:

http://www.facebook.com/groups/chevyvan

Bulletje
Gevorderde Vanner!
Gevorderde Vanner!
Ik rij een: chevrolet

Bericht door Bulletje » 25 nov 2013 15:04

Hoi Vanners

Ik ben het nu meer dan spuugzat dat vuilgespui tegen ons als bestuur, wees blij dat ik de centen tel anders waren er geen gratis bbq en chinees en noem maar op.
Jan Dekker is zelf opgestapt en niet GEROYEERD door ons.
Er zijn inderdaad mensen geroyeerd door ons , daar waren mensen bij die hun vrouw ter beschikking stelde aan andere davc leden, deze mensen waren lid bij de verkeerde club, er zijn clubs voor swingers maar helaas zijn deze mensen niet welkom meer bij ons, maar dat weten jullie allemaal niet maar wel gelijk oordelen, jullie moesten je rot schamen, ik heb 15 jaar mijn mond gehouden , maar laat me nu door niemand meer langer beledigen, als je het niet eens met ons oprotten dus , maar ook van het forum dan, die word toevallig door ons betaald, dus wij maken nog altijd uit wat er op gezet wordt.
Maarten verdedigen jullie ook maar die schreef op het forum dat wij een asoclub waren met een laagniveau , terwijl hij nog nooit op een meeting is geweest.
En dan snel verwijderen als ik reageer, nog laffer.
En dan nog maar te zwijgen over alle privemailtjes die wij als bestuur van die lafbekken over ons heen krijgen.
De ander leden mogen dit nu best eens weten.
Denk echt dat we dit verdienen,
Jij ook Leo waar haal je het lef vandaan.
Ik reageer verder niet meer dat zijn jullie niet eens waard .
Maar dit moest ik even kwijt.

Cor dit bericht niet verwijderen aub, dit is besproken op de vergadering , we laten ons niet langer beledigen.

Helen Nijpjes
Chevy Explorer 5,7 V8 bjr '94

Mick

Bericht door Mick » 25 nov 2013 16:23

Ik proef hier het echte clubgevoel, je vrouw ter beschikking stellen aan de andere clubleden.

Wel leuk deze uitleg van de penningmeester: voor 35 euro per jaar ben je lid en krijg je gratis Chinees of BBQ, ALS je op een meeting komt. Overtuigend verhaal! Dat is echt een reden om me aan te gaan sluiten bij de DAVC.

Zo Helen, je reageert dus niet meer, want wij zijn het niet waard. Klinkt een beetje alsof we ver beneden jouw niveau zitten en dat we aso's zijn, waar ken ik die opmerking ook al weer van. Maar blij dat je niet meer reageert, scheelt een hoop als je geen vuur meer spuugt.

Cor
Bewezen Vanner
Bewezen Vanner
Donateur
Donateur
Ik rij een: BMW525i

Bericht door Cor » 25 nov 2013 16:31

Het bestuur heeft nu ook zijn zegje gedaan, en er is veel meer dan genoeg reclame geweest voor een 'andere' website.
Om verdere escalatie te voorkomen sluit ik hierbij dit onderwerp.

En let wel, dit is dus het einde hiervan, verdere referenties naar dit gebeuren worden dus door mij, en op mijn eigen initiatief verwijderd

Veel plezier verder, op dit, van oorsprong, technische forum ! :!:

Cor

Gesloten